divendres, 3 d’abril del 2020

FEINES: DIVENDRES, 3 D'ABRIL DE 2020

HOLA A TOTS I TOTES!

COM ESTAU?

EM VA FER MOLT FELIÇ VEUREU-US AHIR.

Aquí teniu un momentet de la conversa:


I MIRAU QUINES XULADES! LA PLASTILINA COMESTIBLE DE NA LUCIA, ELS PARDALS DE N'ADRIÀ I EN PAU I ELS CARGOLS DEN DAVID I NA JUDIT.






LES FEINETES QUE HEU DE FER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:

MATES


1. FES AQUESTES SUMES I RESTES A LA LLIBRETA.

REPASSA AQUEST CAP DE SETMANA LA TAULA DEL 3 QUE DILLUNS FAREM UNA PETITA PROVA.

POSA PRIMER LA DATA. AVUI ÉS


DIVENDRES, 3 D'ABRIL DE 2020








2. SNAPPET
  • 10. E. POLIGONS.




CATALÀ


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O UN CONTE I LLEGEIX DURANT 10 MINUTS. 

FES UN COMENTARI I ENS DIUS EL NOM DE LES TEVES MASCOTES. LA MEVA GATA ES DIU LEIA I LA MEVA CANETA ES DIU MISTY!

Recorda que els comentaris els pots 
fer al final d'aquesta entrada.





MIRA EL EXEMPLE I FES EL MATEIX.

1. CONTESTA LES PREGUNTES.
2. FES LA MINI HISTÒRIA.


Exemple:

Ara fes-l'ho tu:









EXTRA



JUGA I ENDEVINA LES FIGURES:






BESITOS A TOTS I TOTES!



24 comentaris:

  1. HOLA MI LOBRO DE HOY ES LOS TRES CERDITOS Y MI MASCOTA ES UN PERRO Y SE LLAMA BALU

    ResponElimina
  2. Hola mi libro se titula el primer día de cole.
    La Meca mascota se llama Mini.

    ResponElimina
  3. BON DIA. SOC SOFIA, EL MEU LLIBRE ES DIU LOS HUESOS. LES MEVES MASCOTES ES DIUEN RAYO I RAYA.

    ResponElimina
  4. Bon dia a tots
    El titul del conte es Georgina i la dragona
    Tenc un conill, es diu Jerry.

    ResponElimina
  5. Holiiiii compiiis que tal estais????!!!! yo un poco aburrida pero pronto pasara lo de estar aburrid@s. Mi perro es macho y se llama Golfo. Tiene 10 Años.

    ResponElimina
  6. Hola soy Carla y tengo un pastor alemán se llama duque

    ResponElimina
  7. Hola soy Carla y tengo un pastor alemán se llama duque

    ResponElimina
  8. Bon dia! El libre es diu les divertidas aventuras de les lletres.
    I tinc un gatet que es diu simba.🐈

    ResponElimina
  9. El meu llibre se diu contes per antes a dormir i els meus cans se diuen cacu i cuca

    ResponElimina
  10. Hola, soy Lucía. Mis mascotas se llaman Copito que es un pajarito,Tarongeta que es un pez y Pepo que es un perro y vive en casa de mis abuelos. Las fotos del blog son muy bonitas. Abracitos.������������������

    ResponElimina
  11. hola eva no tengo a nadie como mascota te puedo decir los nombres de mis peluches empiezo por coni mi bebe lloron luna mi muñeca unicornio monito mi mono saltarin gracioso i se cuelga ovejita el peluche con el que duermo noobay mi furbi dinosaurio el peluche luciernago pluto el compañero de mickey daisy rosa la que manda aparte de mi camila la sin huesos es la gimnasta trudi i elsa sofia i pepa sara i flor nenu goofy mickey el compañero de pluto winnie pooh

    ResponElimina
  12. El meu gibre se diu contes per antes danar a dormir i els meus cans se diuan Cacu i Cuca .

    ResponElimina