dijous, 2 d’abril del 2020

FEINES: DIJOUS, 2 D'ABRIL DE 2020

HOLA A TOTS I TOTES!

COM ESTAU?





MIREU QUIN OUS DE PASQUA TAN POLITS HA PINTAT EN MATEO! I EL DIBUIX DEN DIEGO ÉS FANTÀSTIC! I LES MANUALITATS DEL CARGOL DE PABLO, LES FLORS D'ÀLEX, EL CACTUS DE NA JUDIT I EL PARDALET D'EN DAVID


LES FEINETES QUE HEU DE FER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:

MATES


1. FES AQUESTES SUMES I RESTES A LA LLIBRETA.

POSA PRIMER LA DATA. AVUI ÉS


DIJOUS, 2 D'ABRIL DE 2020








2. SNAPPET
  • 7. CÀLCUL.




CASTELLANO


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O UN CONTE I LLEGEIX DURANT 10 MINUTS. 

FES UN COMENTARI I ENS DIUS QUIN ESPORTISTA ES EL TEU FAVORIT. 

LA MEVA DEPORTISTA FAVORITA ÉS MIREIA BELMONTE, UNA NADADORA QUE HA GUANYAT UN MUNT DE MEDALLES OLÍMPIQUES.

Recorda que els comentaris els pots 
fer al final d'aquesta entrada.





2. SNAPPET

  • 4. SIGNOS DE ¿? y ¡!





ANGLÈS

SNAPPET

1. In the playground
2. Can / Can't




EXTRA



INTENTA FER AQUEST OCELLET TAN DIVERTIT!







BESITOS A TOTS I TOTES!



8 comentaris:

  1. hola soy Carlos mi libro de hoy es big hero 6 y MI deportista favorito es Lucas Vázquez

    ResponElimina
  2. EL MEU CONTE ES PROFESORS I EINES . EL MEU ESPORTISTA FOVURIT ES RAFA NADAL . SOY PABLO

    ResponElimina
  3. Hola mi libro de hoy es blanca nieves y mi deportista favorito meesi el jugador de futbol

    ResponElimina
  4. Bon día,el meu llibre es titula El Sorprenent Spiderman, i el meu esportista favorit és Kevin De Bruyne.

    ResponElimina
  5. El meu conte se diu el gato con botas i el meu esportista faborit es messi

    ResponElimina
  6. HOLA. SOY SOFÍA. MI LIBRO DE HOY ES EL PEZ ARCOIRIS. MI DEPORTISTA FAVORITO RAFA NADAL. SALUDOS

    ResponElimina
  7. Bon dia a tots!
    El titulo es la tienda de campaña.
    En Luis Suarez es el meu jugador favorit per que fa molts de gols.

    ResponElimina
  8. Mi libro se llama el misterio del anillo deportista favorito es leo messi

    ResponElimina