dilluns, 20 d’abril del 2020

FEINES: DILLUNS, 20 D'ABRIL DE 2020

Hola a tots i totes!

JA ESTEM DE NOU PER AQUI!

COM HAN ANAT AQUESTS DIES DE VACANCES?




Avui és:

Dilluns, 20 d'abril de 2020

Les feines que heu de fer avui són les següents:

* COMENCEU A GUARDAR ROTLLOS DE PAPER HIGIÈNIC. ELS NECESSITAREM PER DIVENDRES.

MATES


 1. Snappet
  • 1. EL CENTÍMETRE.
  • 2. EL CENTÍMETRE.

2. MESURA EL COMANDAMENT A DISTÀNCIA DE LA TELE I ESCRIU ALS COMENTARIS QUANTS CENTÍMETRES FA?



ATENCIÓ

ARA PODEM PARLAR A TRAVÈS DE LA SNAPPET!

SI ESTÀS FENT ELS EXERCICIS PEL MATÍ  I TENS ALGUN DUBTE, POTS ENVIAR-ME UN MISSATGE I ET CONTESTARÈ DE SEGUIDA.
CLICA EN LA BAFARADA BLAVA!






CATALÀ


1. LECTURA
Escull un llibre o un conte i llegeix durant 10 minuts. 

2. SNAPPET

  • 8. DESCRIVIM LLOCS.
  • 16. E. DESCRIVIM LLOCS.





MÚSICA


ESCOLTA L'AUDICIO:

EN UN MERCAT PERSA
D'ALBERT KETELBEY


A UN FULL EN BLANC ESCRIU:

- EL TEU NOM I LLINATGES
- TÍTOL DE L'AUDICIÓ
- NOM DEL COMPOSITOR
- DIBUIX DE L'AUDICIÓ.

ENVIA EL TEU DIBUIX A PELIGROS PER MAIL:

peligrossaura@ceipcanraspalls.com







EXTRA


Repte matemàtic:

INTENTA RESOLDRE AQUEST REPTE I POSA EL RESULTAT EN ELS COMENTARIS:



48 comentaris:

  1. Bon dia Eva,soc n'Elena, el comandament de la meva tele mesura 20 cm.

    ResponElimina
  2. Bon día eva, el meu comandament mesura 19cm

    ResponElimina
  3. Buenos días Eva mi mando mide 20 cm

    ResponElimina
  4. Buenos días Eva mi mando mide 20 cm

    ResponElimina
  5. Hola Eva, soc en Pau Cardona i el meu mando medeix 21 cm.

    ResponElimina
  6. Bon día Eva som na Lucía el meu mando medeix 17 cm.

    ResponElimina
  7. Hola buenos días Eva soy isaac mi mando mide 16cm

    ResponElimina
  8. Hellooooooooo!!!!!!!!!!! Eva y compis!!!! Soy NOA el mando de mi tele mide 19 cm.

    ResponElimina
  9. Bon día el comandante a distancia mide 23 cm

    ResponElimina
  10. El meu comandament mesura 18 centimetres bon dia a tots

    ResponElimina
  11. El meu libre es DIU final de supercopas en ratonia

    ResponElimina
  12. Bon día el meu llibre es diu final de supercopa en ratonia

    ResponElimina
  13. El unicornio 2, la girafa 5, y el dinosaurio 4

    ResponElimina
  14. El titol del meu conte és l,ocell cassolo i les
    abelles

    ResponElimina
  15. HOLA EVA EL MEU COMANDAMENT DE LA TELE MESURA 17CM

    ResponElimina
  16. hola he medido el mando de la tele mide 25 cm

    ResponElimina
  17. Unicornio��=2
    Dinosaurio��=4
    Jirafa��=5

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eva no se me ven los emojis cuando público el mensaje tu puedes verlos?!

      Elimina
  18. BUENOS DIAS A TODOS. LAS VACACIONES HAN IDO GENIAL. HEMOS IDO DE VIAJE A UN MONTÓN DE SITIOS DIFERENTES. AL JARDÍN Y A LA CAMA ELÁSTICA DONDE MÁS PERO TAMBIÉN AL PASILLO, A LA COCINA Y AL SOFÁ. EL RETO MATEMÁTICO HA SIDO SUPER. ME HA ENCANTADO. UNICORNIO = 2 DRAGÓN = 4 Y JIRAFA = 5.

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA DIDAC! VAJA SUPERVACANCES! NO T'HO PODRAS CREURE, PERÒ LES MEVES HAN ESTAT MOLT SIMILARS...

      Elimina
  19. El unicornio vale 2 la jirafa 5 cocodrilo 4.

    ResponElimina
  20. BUENOS DÍAS. SOY SOFIA. MI LIBRO SE LLAMA AKLAK, EL OSO PARDO. MI MANDO DE LA TELE MIDE 15 CM. EN EL JUEGO, EL UNICORNIO= 2, DINOSAURIO= 4 Y JIRAFA=5.

    ResponElimina
  21. Hola Eva soi Mateo.Mi mando mide 22 cm.

    ResponElimina
  22. Hola soy Carlos perdón ya se que e terminado muy tarde por que la snappet no me degaba meterme bueno mi libro es les ilusiones del mag y mi mando mide 19 cm adios

    ResponElimina
  23. HOLA SOY PABLO . MI MANDO MIDE 19 CM .

    ResponElimina