dilluns, 6 d’abril del 2020

FEINES: DILLUNS, 6 D'ABRIL DE 2020

HOLA A TOTS I TOTES!

COM ESTAU?



LES FEINETES QUE HEU DE FER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:

MATES


1. FES AQUESTES SUMES I RESTES A LA LLIBRETA.

POSA PRIMER LA DATA. AVUI ÉS


DILLUNS, 6 D'ABRIL DE 2020









FES AQUESTA PETITA PROVA. 
INTENTA NO MIRAR LA TAULA DEL 3. 

FES-HO DE MEMÒRIA. 
Clica sobre la imatge per començar.






CASTELLANO


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O UN CONTE I LLEGEIX DURANT 10 MINUTS. 

FES UN COMENTARI I ESCRIU A QUE T'AGRADA MÉS JUGAR A CASA.
Recorda que els comentaris els pots 
fer al final d'aquesta entrada.





2. SNAPPET
  • 4. PR I PL
  • PALABRAS CON FL I FR




MÚSICA



Dansa en família la dansa nord americana The Camptown.
Després fes un dibuix de la teva família ballant i posa el títol.











VALORS/RELIGIÓ


VALORS: MIRA EL SEGÜENT CONTE.

PENSA SI ALGUNA VEGADA T'HAS SENTIT COM LA NENA DEL CONTE.





RELIGIÓ:Treballam la Bíblia amb la web La Biblia para niños al següent enllaç:
http://recursos.cnice.mec.es/bibliainfantil/index_c.html


BESITOS A TOTS I TOTES!



16 comentaris:

  1. El menú conte es diu el club de ela ma grada jugua al pin pon

    ResponElimina
  2. Hola mi libro es l,aneguet lleig me gusta jugar al ajedrez

    ResponElimina
  3. HOLA MI LIBRIO CENICIENTA EL JUEGO QUE MAS MEGUSTA EN CASA ES EL PADEL Y EL FUTBOL .

    ResponElimina
  4. Bon dia a tots
    El titul del conte es Animalotes.
    El juego que más me gusta es el Backgammon.

    ResponElimina
  5. Hola soy Pau Cardona mi juego favorito es el Padel. El juego de mesa que más me gusta es el Parchís.

    ResponElimina
  6. El conte que llegeix és "a la recerca dels dinosaures". És molt xulo perquè té dinosaures amagats.

    ResponElimina
  7. Mi cuento se llama pedro el lobo y la zorra y mi juego favorito es saltar en la cama elástica

    ResponElimina
  8. holiiii compis mi libro es ANGELA Y EL JOYERO MISTERIOSO . Me gusta jugar a imaginarme que voy al cole!!!

    ResponElimina
  9. Hola mi libro se llama en el reino de la fantasía.
    Me gusta mucho jugar a tenis.

    ResponElimina
  10. Hola soy Carlos mi libro de hoy es 365 chistes

    ResponElimina
  11. HOLA SOY DIEGO, LO QUE MÁS ME GUSTA A MÍ ES SALTAR EN LA CAMA ELÁSTICA, JUGAR CON LAS LOL Y JUGAR A LAS TIENDITAS CON MI HERMANO Y A LA CHANCLA VOLADORA.

    ResponElimina
  12. Hola a todos. Mi libro de hoy se titula Mi primer mapa del mundo.Me gusta jugar al futbol.

    ResponElimina
  13. HOLA. SOY SOFÍA. MI LIBRO SE LLAMA RAMONA Y RENATO. HABLA DE QUE LOS BURROS ESTÁN DESAPARECIENDO. ME GUSTA JUGAR CON UN SACO DE BOXEO QUE HEMOS FABRICADO EN CASA, CON UNA BOLSA Y ROPA DENTRO.

    ResponElimina
  14. A mi me gusta jugar que soy profesora

    ResponElimina
  15. Hola soy Lucía. Me gusta jugar con mi mama a peluquerías y juegos de mesa. Besicos.

    ResponElimina
  16. Hola soy Carla y a mi me gusta jugar al monopoli y al doble

    ResponElimina