dilluns, 30 de març del 2020

FEINES: DILLUNS, 30 DE MARÇ DE 2020

HOLA A TOTS I TOTES!

COM ESTAU?




LES FEINETES QUE HEU DE FER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:

MATES


1. FES AQUESTES SUMES I RESTES A LA LLIBRETA.

POSA PRIMER LA DATA. AVUI ÉS


DILLUNS, 30 DE MARÇ DE 2020








2. SNAPPET
  • 1. INICI.
  • 6. TRIANGLES I QUADRILÀTERS.




CATALÀ


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O UN CONTE I LLEGEIX DURANT 10 MINUTS. 

FES UN COMENTARI I ENS DIUS QUIN ESPORTISTA ES EL TEU FAVORIT.

Recorda que els comentaris els pots 
fer al final d'aquesta entrada.





2. SNAPPET


  • 3. DICTAT PARAULES H.
  • 12. E. DICTAT PARAULES H.



MÚSICA



ESCOLTA L'AUDICIÓ:
L’aprenent de bruixot 
de Paul Dukas



Fes un dibuix de l’audició.

BESITOS A TOTS I TOTES!



16 comentaris:

  1. Hola a todos mi libro es simbad el marino,messi

    ResponElimina
  2. Bon dia el meu el primer tall de cabells.
    El meu esportista favorit es Van Dijk y es de futbol.

    ResponElimina
  3. Buenos dias soy Carlos mis deportistas favoritos son Vinicius Hazard y Moodric.

    ResponElimina
  4. Hola compis!!! mi libro de hoy es LAS GAFAS MAGICAS mi deportista favorito es Andres Iniesta. Adios un beso a tod@s.

    ResponElimina
  5. Bon dia.
    Contes curts d'animals en perill. Un pingüi se ha perdut. Ha trobat un ou i el cuida.
    El meu jugador preferit es en Messi.

    ResponElimina
  6. Hola sóc en Pau Cardona i el meu esportista favorit és en Jaime, és el meu entrenador de pàdel.

    ResponElimina
  7. HOLA. SOC NA SOFÍA. EL MEU LLIBRE ES LA LLUNA TÉ FRED. EL MEU ESPORTISTA FAVORIT ES MESSI.

    ResponElimina
  8. El meu conté es diu el monstre de colors i el meu esport is ta preferit es messi

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. El menú conte es diu el club de ela

    ResponElimina
  11. El menú esporitista favorito es la nueva cocina campeón de España i 12 del mon fa desens es diu Carla oliete

    ResponElimina
  12. Hola Eva. Com estas? Avui vaig a leer un llibre en ingles que se titula The Gruffalo no tinc ningun esportista favorit.

    ResponElimina
  13. Hola soy Lucía. Mi deportista favorito es David, mi monitor de patines. Abracitos y besitos.

    ResponElimina
  14. yo no tenc ningun deportista favorit perque yo no veig programes de esports .asique elijo ami hermano como mi deportista favorito porque el año pasado gano una medalla de oro

    ResponElimina
  15. Mi libro es el patito feo . Hola soy Pablo . Mi deportista favorito es Rafa Nadal .

    ResponElimina