dijous, 26 de març del 2020

FEINES: DIJOUS, 26 DE MARÇ DE 2020

HOLA A TOTS I TOTES!

COM ESTAU?





LES FEINETES QUE HEU DE FER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:

MATES


1. FES AQUESTES SUMES I RESTES A LA LLIBRETA.

POSA PRIMER LA DATA. AVUI ÉS


DIJOUS, 26 DE MARÇ DE 2020





2. SNAPPET
  • 1. INICIO.
  • 9. E. INICIO.





CATALÀ


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O UN CONTE I LLEGEIX DURANT 10 MINUTS. 

FES UN COMENTARI I ESCRIU EL TITOL I APROFITA EXPLICAR-NOS UNA ENDEVINALLA.

Recorda que els comentaris els pots 
fer al final d'aquesta entrada.





2. SNAPPET
  • 6. PARAULES AMB H.
  • 16. E. PARAULES AMB H.





EXTRA


A VEURE QUIN MONSTRE ET SURT!

RECORDA D'ENVIAR-ME UNA FOTO




BESITOS PER TOTS!!




31 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. El meu llibre es diu la tardor.
    La meva adivinaça es: que le diu una serp a una biblioteca?

    ResponElimina
  4. Hola a todos mi libro de hoy es la patrulla canina,mi adivinanza es hay 2 padres y 2 hijos y tenemos 3 narajas
    Como las repartimos?

    ResponElimina
  5. Hola soy Carlos, mi libro de hoy es el reloj.
    Mi adivinanza es adivina adivinanza que lleva el rey en la panza?

    ResponElimina
  6. Hola mi adivinanza es ¿que animal,que animal es que,aunque no nos lo parezca,por usar tanto las uñas aninimal dos veces es? mi libro es les grans aventures del monstret, i la seva mare bye!!!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA NOA! ESTIC PENSANT... PERO NO SÉ QUIN ANIMAL ÉS...

      Elimina
  7. Hola soy Lucía, mi adivinanza es: verde por fuera, blanco por dentro,si quieres que te lo diga espera, ¿Qué es?.
    Mi libro es: Isadora Moon celebra el seu aniversari. Abracitos Lucía😘😘🦄🦄😇😇

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA LUCIA! AQUESTA ENDEVINALLA ME LA SE!! JO JA LE DEIA QUAN ERA PETITA!

      Elimina
  8. HOLA. SOC NA SOFIA. EL MEU LLIBRE ES LA BRUOIXA NAIA NO VOL ANA A ESCOLA. L'ENDEVINALLA ES: UNA COSA BLANCA,BLANCA, L'AGAFEM I NO S'AGUANTA. QUE ES?

    ResponElimina
  9. la meva endevinalla esaquesta en una cova plena de dents una senyora mullada es veu

    ResponElimina
  10. soy olivia la respuesta es la llengua

    ResponElimina
  11. Hola Eva mi libro es ula i hop, que se trata de unos niños que van de acampada y descubren una ciudad secreta y realizando muchas aventuras.

    — adivinar que fruta es:
    — oro parece plata no es...

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA! NO SE QUI ETS! PERÒ EM SE LA RESPOTA A LA TEVA ENDEVINALLA!

      Elimina
  12. HOLA EVA, SOC EN DIDAC PEÒ EL QUE ESCRIU ES EL MEU PARE PERQUE ESTIC UN POC GANDÚL, LA MEVA ENDEVINALLA ES: BEBE AGUA, COME CARBÓN, ECHA VAPOR, PESA UN MONTÓN Y A MÍ ME MOLA MOGOLLÓN. QUÉ ES?
    EL LIBRO QUE LEO A VECES SE LLAMA "GIGANTES DEL mAR"

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Didac, como soy tu primo y se que te gustan los trenes......chuchuchuchuchuchu.

      Elimina
  13. Hola Eva!Una Dona veia veia, que nomes te una dent i amb una queixelinada recull tota la gen.Que es?
    El meu llibre es Thomas i el llapis màgic

    ResponElimina
  14. Hola a todos i todas, mi libro se titula "TOT PENSANT......CONTES". La meva endevinalle.... que l'hi diu una pedra a un altra pedra?😚😚😚. Som en Pau Cardona.

    ResponElimina
  15. Hola!El meu llibre es titula,
    Como crecen las flores.
    La meua endevinalla es. Es pequeñita y vive debajo de la tierra y si la cuidas mucho te hace un regalito. Que es?

    ResponElimina
  16. HOLA EVA SIGO CON EL COMIC SUPER LOPEZ I LA MEVA ENDIVINALLE ES UNE T0RRETA BLANQUE BLANQUE QUE QUAN S'OBRE JA NO SE TANCA.

    ResponElimina
  17. HOLA SOY PABLO . MI LIBRO ES EL MUÑECO DE JENGIBRE. LA ADIVINANZA ES ¿QUE PESA MÁS CIEN KILOS DE PAJA O CIEN KILOS DE HIERRO?.

    ResponElimina
  18. Hola Eva! Soy Mateo. El libro que me voy a leer hoy se titula Els tres ossos i la nena.
    Mi adivinanza es:Que se hace mas grande en quanto mas se quita?

    ResponElimina
  19. Bon dia a tots!
    el titol es L´ Osvald
    Es un elefant que vol tocar música, pero no pot tocar ningun instrument, pero ell si pot cantar.
    - Sol anar amb els que van lluny i els obliga a tancar el puny.

    ResponElimina
  20. Hola otra vez siiiii�� lo se es tarde pero la respuesta es gato y araña porque un gato te araña🤣🤣

    ResponElimina