dijous, 7 de maig del 2020

FEINES: DIJOUS, 7 DE MAIG DE 2020

Hola a tots i totes!




AQUI TENIU LA TORTUGA DE NEREA, EL CONILLET DE PAU I EL GOBLINS DE NOA, SOFIA I NEREA!

I TOTES LES MANUALITATS QUE HA FET N'OLIVIA!




AQUEST DIVENDRES FAREM 
UNA VIDEOTRUCADA A LES 12,30H!!

GUARDEU DUES XAPES DE BOTELLA. LES NECESSITAREU PER DIVENDRES.

* REPASSEU LES TAULES DEL 3 I DEL 4

Avui és:

Dijous, 7 de maig de 2020

Les feines que heu de fer avui són les següents:

MATES


 1. JUGA! HAURÀS DE CALCULAR PER ARRIBAR AL FINAL

POTSER NECESSITARÀS PAPER I LLAPIS PER FER LES SUMES I RESTES.


2. Snappet
  • SESSIÓ 57
  • E. SESSIÓ 57




CATALÀ


1. LECTURA

ESCULL UN LLIBRE O CONTE I LLEGEIX DURANT 15 MINUTS.

2. SNAPPET
  • 8. COMPRENSIÓ LECTORA





EXTRA


1. REPTE MATEMÀTIC

PENSA I POSA LA RESPOSTA EN ELS COMENTARIS.



BESITOS PER TOTS I TOTES!!

29 comentaris:

  1. BUENOS DIAS. SOY SOFIA. FLOR ROJA 20, FLOR AZUL 5, FLOR AMARILLA 1 Y TOTAL DE LA SUMA 26.

    ResponElimina
  2. El resultado final del extra es 25

    ResponElimina
  3. Hola Soy Guille! Flor roja 20, flor azul 5, flor amarilla 2. Suma total 27

    ResponElimina
  4. HOLA AMIGUITIS. EL RETO DE LAS FLORES ME A DADO 29 EUROS.

    ResponElimina
  5. hola soy Isaac la roja vale 20 la azul vale 5 la amarilla vale 2 el total es 27
    mi libro es el catarro de George

    ResponElimina
  6. Hola soy Carla rojo 20 azul 5 amarillo 2!!! Y la suma de todos 27

    ResponElimina
  7. La flor roja vale 20 la flor azul vale 5 la amarilla vale 2 en total 27 el meu conte es el carter jioliu😄

    ResponElimina
  8. Hola soy Mateo.La flor roja vale 20.La flor azul vale 5.Una flor amarilla vale 1.La suma es 25.Hay que mirar bien. ;)

    ResponElimina
  9. Hola som en Joan rojo 20 azul 5 amarillo 2 total es 27

    ResponElimina
  10. Holaa compis!! La flor amarilla =1 flor roja =1 flor azul =5����

    ResponElimina
  11. Perdón flor amarilla=1 flor roja= 20 y flor azul= 5 TOTAL= 26

    ResponElimina
  12. HOLA. MI LIBRO SE LLAMA BOMGO EL CHIMPANCÉ. EXPLICA QUE COME TERMITAS METIENDO UN PALO EN EL TERMITERO DONDE SE ENGANCHAN LAS TERMITAS. PICAN UN POCO PERO LE GUSTAN MUCHO. SALUDOS. SOFIA.

    ResponElimina
  13. Hola soy Carlos las respuestas son estas la flor amarilla vale 2 la flor azul vale 5 la flor roja vale 20 en total todas valen 27 y mi libro de hoy es la bella y la bestia besitos a todos

    ResponElimina
  14. HOLA SOY PABLO EL RETO DE LAS FLORES ES 27.

    ResponElimina