dijous, 6 d’octubre del 2016

Converses d'aula

CONTE: “HI HA RES MÉS AVORRIT QUE ÉSSER UNA PRINCESA ROSA?”

Després de llegir el conte aquestes varen ser les seves reflexions...

JUDIT: Les princeses poden vestir de cavaller amb falda.
OLIVIA: Poden dur escuts.
LUCIA: Li agraden el rosa.
JORDANA: Vestida de blau i de colorins.
CARLOS: Munten a cavall perquè li agraden.
DAVID: M’agraden que tenguin espases.
ADRIAN: Tambè de color platejat.
PABLO: Els cavallers també tenen un escut i espases d’or com les princeses. M’agraden que siguin cavallers.
JOAN: M’agraden de color blau.
PAU T.: I que duguin un vestit de color i vagin amb avió o amb globus.
MATEO:  Poden ser de color blanc i tenir una espasa blava.
PAU C: Poden anar amb bicicleta.
CARLOS: I també amb un avió.
PABLO: I amb cotxe.
OLIVIA: Amb globus i ca.
SOFIA:  A mi m’agraden les princeses blaves i que matin dracs.
ALEXANDRA: I de colorins i que ballin.
GUILLERMO: De color blau i que balli.
NOA: A mi m’agraden roses i violetes i que mengin pomes.
AITOR: Blaves i que puguin volar amb un elefant.
JORDI: Amb vestit vermell i que puguin caçar dracs.
JULIA: I lila i que cantin.
CARLA: A mi m’agradren lila i que puguin volar amb globus.
LIA: Lila i ballin amb prínceps blaus.



“QUAN SIGUI GRAN SERÉ...”

L’altre dia, de manera espontània vaig sentir una conversa entre na JULIA i na LUCIA que començava així...

LUCIA: Cuando sea mayor seré una mamá.
JULIA: Y yo seré cocinera y pintora.

Així que vàrem aprofitar i tothom va dir la seva...

MATEO: bomber
JUDIT: nedar sense “manguitos”
PABLO: seré un papà
PAU C.: un papà
LIA: cuinera
SOFIA: cuinera
JOAN: bomber
DAVID: jugador de futbol.
CARLA: nedaré sense “manguitos”
NOA: un “jinete”
ALEXANDRA: pintaungles, vaquera i patinadora.
GUILLERMO: seré un “abu”
JORDANA: una mamà.
JORDI: bomber.
CARLOS: jugaré a pàdel.
ADRIÁN: seré com en “Hulk”
CARLA: nedaré sense “manguitos”.
DIEGO: “pintero” (pintor)
PAU T.: futbolista.
OLIVIA: una mamà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada