dimecres, 9 de desembre de 2015

La descoberta del bosc

Fa uns dies vam fer una excursió a Can Pere Musson a realitzar una activitat del GEN-Gob que es titula "La descoberta del bosc". A l'arribar, ens va rebre na Neus, i ens va explicar un munt de coses sobre el bosc. Primer de tot, es va explicar com ens hem de compartar al bosc per ser respetuosos amb la natura i els animals, desprès ens va ensenyar les plantes més abundants als boscos eivissencs i per últim com podem trobar senyals d'animals.

I tot de seguida, ens vam convertir en exploradors i amb una lupa vam començar a buscar les plantes que ens havia ensenyat na Neus: mata, pi, cepell, ginebre, estepa i savina i buscar petjades, pinyes mossegades, nius... I vam trobar totes les plantes i molts senyals d'animals!!

Per acabar, vam fer una petita excursió a veure els ases i un forn de calç.

12 comentaris:

  1. hola soc na trilce me lo pase molt be perque descobrir moltes coses


    gracies.
    trilce

    ResponElimina
  2. Hola soc en Dylan me ha agradat molt la exursio al bosc. Varem beure burrus. Tanbe varem veure moltes plantes i arbres. tambe varem esmursar alli. meu vaig pasar molt be.

    ResponElimina
  3. hola soc en Victor ma agradat molt la excursio perque vaig veure gallines

    ResponElimina
  4. hola soc nA Layra ma ba agradar molt la excursio perque vaig veure ases galls pinyes musegades per ratas iuna madriguera i una seta.

    ResponElimina
  5. hola soc naiara me lo pase molt be perque descobrir moltes coses
    vaig veure burres , setes , osus i per ultim vaig veure un parc de fusta.

    gracies
    naiara

    ResponElimina
  6. Hola soc na Raquel m´agrada la escursio del bosc tanbe lo de la llupa. i lo de buscar lo de les plantes i escriure en un foli los de los burros i un poc de palla me lo mase molt pero que mui guachi

    ResponElimina
  7. hola soc leo i carla. nus agradat molt cuan em bist els burros i em vist una madriguera i una seta veninosa i era groga.

    ResponElimina
  8. hola soc celia y en adria en la escursio nos vam divertir un mun va ser increible i vam veure burros y vam escalar per una ranpa de roques.

    ResponElimina
  9. Hola soc na Gabriela me lo he pasat molt be em pullat a una muntanya em vist buros.Me lo he pasat molt be!!

    ResponElimina
  10. hola soc na Elsa i me va agradar molt el dia del bosc.

    ResponElimina
  11. yo me dic Marc ien la escursio de can pera musol i havia burrus,osus,plantas i abres i havia un parc i ma havia pasatmolt be.

    ResponElimina
  12. Hola soc en hugo i el carlos m'AGRADAT la escursio del bosc em Vist un burRo i plantes i una madiguerA DE CONILL I UN PI I UNA DONA NUS DUNAT UNA LUPA I UNA FULLA CON UN DIBUILL DE UNA PLANTA I TENIAM KUE BUSCARLA

    ResponElimina